Плакат, який працюватиме на Вас!

Мимовільна увага людини ніяким чином не залежить від її бажання знайти якусь інформацію. Таким чином, вона сама «вихоплює» най помітніше і запам’ятовуюче — все те, що істотно виділяється на навколишньому фоні. Яскравість, контрастність, новизна, незвичність, інтенсивність і сила подразника — це те, що так сильно приваблює мимовільну увагу.

плакат

Мимовільна увага людини ніяким чином не залежить від її бажання знайти якусь інформацію. Таким чином, вона сама «вихоплює» най помітніше і запам’ятовуюче — все те, що істотно виділяється на навколишньому фоні. Яскравість, контрастність, новизна, незвичність, інтенсивність і сила подразника — це те, що так сильно приваблює мимовільну увагу.

 

У рекламі таку роль виконують:

Яскравість і насиченість кольорів;

Дуже великий шрифт;

Оригінальні малюнки;

Спалахи світла;

Особлива комп’ютерна графіка і оригінальні ефекти;

Зміст, яке суперечить моральним та іншим нормам поведінки;

Багаторазовість;

Рухомі об’єкти.

 

Скандальна реклама

Скандальною стає та реклама, яка зневажає деякими етичними та моральними нормами, давно усталені в суспільстві. Для того щоб залучити мимовільну увагу перехожих, зовнішня реклама використовує метод провокації. Таким чином, відбувається провокація імпульсів, які незалежно від людської волі, буде притягувати всю його увагу до рекламованого товару або послуги. Така провокація може мати дуже навіть пристойний характер. Споживач прекрасно розуміє натяк рекламного плаката, але це рекламне послання залишається лише жартом. Засновані на такому принципі рекламні плакати дуже ефективно працюють, притягаючи до себе мимовільну увагу. Головну роль тут відіграє слоган, який містить в собі каламбур і цілеспрямований на грубу експлуатацію лібідо. Говорячи простіше, слоган повинен звучати цілком пристойно, але мати додаткове значення з ряду «кожен думає в міру своєї розбещеності ».

 

Тизерна реклама

Тизерна реклама є другим видом реклами, який привертає мимовільно увагу людини. Спочатку подається, як здавалося на перший погляд, безглузде рекламне повідомлення, а через місяць з’являється новий плакат з розшифровкою ідеї попереднього. Приміром, спочатку були плакати із зображенням котячої лапи на білому фоні і слоганом «Свободу кігтям!», А також із зображенням жіночої туфельки на високій шпильці і слоганом «Свободу гострим каблукам!». Через місяць білий фон замінили зображенням лінолеуму, який має високу стійкість до подібних подряпин і пошкоджень.

 

Робота з матеріалом

На сьогоднішній день крім креативу в області загадок і слоганів, дуже популярним стало прояв креативу в роботі з матеріалом для плаката (наприклад, тривимірна реклама). Безумовно, така реклама не може не привернути до себе увагу. Крім того, вона нікому нічого не доводить і не нав’язує, а всього лише показує ефект від застосування рекламованого товару. Природно, для того, щоб розмістити таку рекламу, Вам доведеться домовлятися з господарями щитів індивідуально, і швидше за все така реклама обійдеться дорожче, але підвищена увага споживачів до рекламувати товари забезпечено.

 

Цифровая типография ОКпринт предлагает печать плакатов в Киеве!

 

Цифровая типография ОКпринт
режим работы:
пн.-пт.: с 10.00 до 19.00.
сб.-вс.: по предварительной договоренности
тел.: (044) 583 03 68
моб.: (067) 658 68 21
5830368@gmail.com